سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین گوشیهای هوشمند سال 2019 که مورد کمتوجهی قرار گرفتند!

بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2019 که مورد کم‌توجهی قرار گرفتند!


 

  • بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2019 که مورد کم‌توجهی قرار گرفتند!

    942832

    05 دی 1398 - 11:38

    6867 

    وب‌سایت گجت‌نیوز - ندیم نجم آبادی: در فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2019، می‌توانیم اسامی آشنا و قابل انتظاری را قرار دهیم. ولی ما در اینجا محصولاتی را گردآوری کرده‌ایم که با وجود خوب بودن، کمتر مورد توجه بوده‌اند.

    بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2019 که مورد کم‌توجهی قرار گرفتند!

    امسال شاهد عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند انقلابی، ظهور موبایل‌های منعطف و توسعه شبکه 5G بودیم. برخی کمپانی‌ها نیز محصولی را در قامت قاتل پرچمدار با امکانات گسترده و قیمت مناسب معرفی کردند. تعدادی از این دستگاه‌ها شایسته موفقیت بیشتری بودند؛ اما نتوانستند خود را به عنوان بهترین گوشی‌های هوشمند سال به کاربران زیادی بشناسانند. اما شاید اینجا، تا حدی عدالت برقرار شود.

    بهترین گوشی‌های هوشمند دست‌کم گرفته شده سال

    لنوو زد 6 (Lenovo Z6)

    بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2019 که مورد کم‌توجهی قرار گرفتند!

    لنوو زد 6 بیش از سایر گوشی‌های اقتصادی مورد بی‌مهری قرار گرفت. این دستگاه به‌رغم قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 730، کمتر از 200 دلار قیمت دارد. همچنین مانند آیفون 10 اس، مجهز به صفحه نمایش OLED با نرخ نمونه‌برداری 120 هرتز (ولی نرخ تازه‌سازی 60 هرتز) است. علاوه بر این‌ها، از HDR10 پشتیبانی می‌کند و پوشش‌دهی بالایی برای دامنه رنگ DCI P3 دارد.

    به نظر می‌رسد لنوو Z6 با وزن 159 گرمی، سبک‌ترین گوشی با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی هم باشد. دوربین سه‌گانه با زوم اپتیکال 2x را نیز نباید از قلم بیندازیم.


    ایسوس زنفون 6 (Asus Zenfone 6)

    بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2019 که مورد کم‌توجهی قرار گرفتند!

    ایسوس زنفون 6 اولین گوشی هوشمند دنیا با دوربین دوگانه چرخشی است؛ به طوری که دوربین‌های پشتی دستگاه، به عنوان دوربین سلفی هم کاربرد دارند. حتی می‌توانید زاویه چرخش ماژول دوربین را بین 0 تا 180 درجه تنظیم کنید؛ مثلا بدون حرکت دادن موبایل، از سقف عکس بگیرید.

    وجود یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی نیز آن را از این لحاظ، برتر از اکثر پرچمداران دیگر جلوه می‌دهد. این دیوایس از شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند؛ پس به عنوان یک پاوربانک هم کاربرد دارد.

    زنفون 6 با داشتن نمایشگر بدون ناچ، اسپیکر استریو و چیپست اسنپدراگون 855 کوالکام، گزینه‌ای شایسته برای قرار گرفتن در بین بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2019 محسوب می‌شود. در ضمن، رابط کاربری نونوار شده‌ی ZenUI حالا به اندروید خام شباهت دارد و ایسوس قول آپدیت آن به اندروید 11 را داده است.


    میزو 16 تی (Meizu 16T)

    بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2019 که مورد کم‌توجهی قرار گرفتند!امسال کمپانی میزو، یک قاتل پرچمدار واقعی را معرفی کرد که شاید اسمی از آن نشنیده باشید. درباره میزو 16T صحبت می‌کنیم؛ دستگاهی مجهز به اسنپدراگون 855، حافظه داخلی UFS 3.0، باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی و قیمتی کمتر از 350 دلار!

    با این قیمت، فقط گوشی‌هایی میان رده با تراشه‌های سری 7xx اسنپدراگون قابل خریداری است. میزو 16 تی همچنین صفحه نمایش آمولد بدون ناچ و حاشیه‌های بسیار باریکی دارد؛ اما متاسفانه فقط در چین به فروش می‌رسد.


    شیائومی می 9 تی (Xiaomi Mi 9T)

    بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2019 که مورد کم‌توجهی قرار گرفتند!

    این گوشی هوشمند که در بسیاری از بازار‌ها با نام ردمی کی 20 (Redmi K20) شناخته می‌شود، زیر سایه شیائومی می 9 تی پرو (ردمی کی 20 پرو) قرار گرفت. ولی سخت بتوانید گوشی میان رده دیگری با این قیمت و امکانات پیدا کنید.

    از مشخصات سخت افزاری شیائومی می 9 تی باید به تراشه اسنپدراگون 730، رم 6 گیگابایتی و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم. همچنین مجموعه دوربین قابلی توجهی دارد که شامل یک لنز تله‌فوتو هم می‌شود.

    صفحه نمایش بدون ناچ و دوربین پاپ آپ، طراحی زیبایی نیز به آن داده؛ دستگاهی که با پرداخت مبلغی کمتر از 250 یورو قابل خریداری است.


    ال جی جی 8 ایکس تینکیو (LG G8X ThinQ)

    بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2019 که مورد کم‌توجهی قرار گرفتند!

    دوباره به پرچمدارانی برگردیم که مورد بی‌مهری قرار گرفتند. ال جی جی 8 ایکس تینکیو هیچ نقطه ضعفی ندارد و قیمت مناسبی هم دارد. حتی می‌توانید یک صفحه نمایش جانبی را به آن متصل کنید تا ظاهر و عملکردی مانند گوشی‌های منعطف داشته باشد. با این همه، باز هم در بازار موفق ظاهر نشد.

    این دستگاه مانند بسیاری از گوشی‌های ال جی، از استاندارد نظامی بهره می‌برد و ضد آب است. از اسنپدراگون 855 قدرت می‌گیرد و حافظه UFS 2.1 دارد. ال جی G8X دارای باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ وایرلس است و دوربین کارآمدی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر دارد؛ همه چیز‌هایی که از یک پرچمدار انتظار داریم.


    آنر 20 پرو (Honor 20 Pro)

    بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2019 که مورد کم‌توجهی قرار گرفتند!

    تحریم هواوی توسط دولت آمریکا، خیلی چیز‌ها را برای این کمپانی عوض کرد؛ تا جایی که فروش محصولات هواوی و برند جانبی آن در خارج از چین کاهش یافت. حتی پرچمدار جدید آنر در بازار‌های اروپایی عرضه نشد. ولی نمی‌توانیم از آنر 20 پرو به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سال نام نبریم.

    این پرچمدار کامپکت، دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، زوم 3x و یک لنز اختصاصی ماکرو دارد. با وجود سایز 6.3 اینچی و ابعاد کوچک، دارای باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی است و از تراشه کایرین 980 هواوی قدرت می‌گیرد. صفحه نمایش حفره‌دار هم شاید برای برخی از کاربران، خوشایند باشد.


    نوبیا زد 20 (Nubia Z20)

    بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2019 که مورد کم‌توجهی قرار گرفتند!

    صفحه نمایش دوگانه، می‌تواند کارکرد‌های بالقوه زیادی داشته باشد؛ اما گوشی نوبیا زد 20 که این ویژگی را دارد، با استقبال چندانی مواجه نشد. این دستگاه دارای یک پنل متداول در جلو و یک پنل اولد کوچک‌تر در پشت است. وجود نمایشگر ثانویه، استفاده از گوشی با یک دست را تسهیل می‌کند. ضمن اینکه به علت پایین‌تر بودن رزولوشن آن، شارژ کمتری مصرف می‌شود.

    در نوبیا Z20 خبری از دوربین سلفی نیست و همان نمایشگر دوم، برای گرفتن عکس‌های سلفی کاربرد خواهد داشت. این باعث شده است که دستگاه، طراحی تمام صفحه داشته باشد. مجموعه دوربین پشتی شامل یک سنسور اصلی 48MP با لرزش‌گیر اپتیکال، یک لنز تله‌فوتو با زوم 3 برابر و یک لنز فوق عریض 16 مگاپیکسلی می‌شود.

    از دیگر ویژگی‌های جذاب این گوشی، باید به تراشه اسنپدراگون 855 پلاس، باتری بزرگ و قیمت مناسب اشاره کنیم؛ ولی ظاهرا همه این‌ها برای جلب نظر مشتریان کافی نبود.

    منبع: gizmochina